Nervositet.

Jag brukar vara rätt så bra på att handskas med nervosistet. Oftast är det liksom bara att göra det. Och jag har varit rätt så kickass i mina dagar, jag har genomfört både det ena och det andra och lyckats rätt så bra. Men nu sitter jag här, i köket denna tisdag, och är nervös att jag knappt träffar rätt på tangentbordet när jag skriver ... om några timmar har jag nämligen det moment som kallas för "Risk 2" i hela körkortprocessen. Och av någon obeskrivlig anledning är jag rädd för den. Alltså riktigt rädd. Så pass rädd att jag funderar på att sjukanmäla mig och aldrig visa upp mitt ansikte på körskolan igen. Jag är en sådan tönt. Herregud. Men det ser läskigt ut, men älgar som hoppar fram och halt vägunderlag och kurvor hit och dit. Herregud, igen. Hur ska detta gå?? Blöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0