Jobbigt trött.

Igår upplevde jag den tråkigaste dagen på länge, eller rättare sagt, den jobbigaste. Hade presentaton i Borås och etersom jag den här veckan bor i Malmö fanns där inget annat alternativ än att dagspendla mellan dessa två städer. 8 timmar på ett tåg? Det är inte att leka med. Det blev till och med fler timmar eftersom tåget i Varberg, på morgonen, blev inställt och jag fick åka buss i 2 timmar som stannade på varenda lilla ställe som fanns. När jag väl kom hem på kvällen var jag så trött att jag inte orkade ta mig från soffan till sängen, haha. Känner att det där med att dagspendla inte riktigt är min "cup of tea".

Idag tänker jag vara lat. Ligger i sängen och planerar att stanna här. Tänkte att jag kan plugga lite liggandes ner och inte behöva anstränga mig så mycket. Men först ska jag titta på ett avsnitt av 90210 och sedan äta. Så ni vet det liksom.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0