Masternivå.

Att vi pluggar på masternivå framkommer tydligt under den här kursen. Kul att det tog fram till den sista kursen innan ex-jobbet ska skrivas för att det skulle kännas att vi pluggar på högre nivå. Roligt roligt, men stressigt.

Har annars inte så mycket att komma med. Snön håller på att smälta bort i Borås, kan till och med gå runt utan vantar och igår sa jag upp min lägenhet. Det kändes ganska vemodigt, men snart är det dags för flytt vare sig jag vill det eller ej. Framtidsångesten är ett faktum återigen, men nu känns den kanske inte lika hemsk. Eller nu ljuger jag, men jag har klarat mig hittills, jag klarar mig nu också ;)

Nej, nu ska jag läsa lite artiklar.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0