Sitt back down where you belong.

Det är tisdag och jag sitter och pluggar. Eller jag försöker åtminstone plugga. Pluggmotivationen är liksom borta och jag vet inte riktigt hur eller vart jag ska hitta den igen. Hemtenta nästa vecka och jag har knappt varit på någon föreläsning under den här kursen, och jag har knappt ens kollat i kurslitteraturen. Bra där Grete, you're on top of things, som vanligt då med andra ord ...

Bortser man från den stora saknaden av pluggmotivaiton så är allt annat helt okej. Ikväll kommer tjejerna hit och vi ska titta på "How to loose a guy in 10 days" och det känns finfint att få vara hemma i Borås och stanna här. Känner dock att min lägenhet är i stort behov av renstädning, en sådan man gör på djupet, men jag vet faktiskt inte när denna storstädning skulle bli av. Just nu blundar jag för behovet att typ dammsuga med anledning av att det blir skitigt så fort man kommer in genom dörren ändå, på grund av all snö vi har här i Borås. Legitim anledning? Javisst.

Nej, två timmar tills tjejerna kommer, det är dags att ta tag i saker. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0