2012.

Jahapp, då var det nytt år igen. Urrgh, vad tiden går fort, haha. För att inte bryta mot traditionerna har jag sammanfattat år 2011. Det är med stor glädje som jag härmed presenterar år 2011's lista:

Årets bok: Hilary Duff – Elixir, ni får skratta hur mycket ni vill åt författaren men faktum är att storyn var helt jättebra. I lööv it!


Årets uttryck: Jag blir tokig!


Årets plagg: Svarta jeans? (Detta enligt min mamma ...)


Årets pryl: Haha, min iPhone, den har fått vara med om både det ena och det andra under året, den har till och med genomgått en skönhetsoperation! Man skulle nästan kunna kalla Sir iPhone för Michael Jackson ...


Årets låt: Jedward – Lipstick!!!


Årets skiva: Varför tar jag inte bort ”Årets skiva” från den här listan? Ingen lyssnar väl på skivor längre?


Årets film: Just go with it med Adam Sandler, jag såg den typ 4 gånger på en vecka, haha.


Årets tv-program: Möjligen Vampire Diaries, den blir ju bara bättre och bättre!


Årets snackis: Christopher, oväntat va?


Årets person: Christopher, lika oväntade detta med.


Årets bästa kompis: Sofia, den finaste personen jag känner vars frånvaro i Borås kommer vara outhärdlig.


Årets utmaning: Oj, jag vet inte? Alla möjliga presentationer har väl varit en utmaning i sig? Först att hålla en presentation ensam i början av året med Let's Lunch och sedan alla miljoner presentationer på engelska som vi har fått göra på HB. Nu kan jag det där faktiskt, haha.


Årets häftigaste: SVT! Examen! Sedan har ju faktiskt även Borås varit lite häftigt, om än lite regnigt …


Förhoppningar år 2012: Jag har fortfarande inte tagit mitt körkort, haha. Och flytta tillbaka till Skåneland, nu får det räcka med små städer långt bort från familjen och Malmö.


Jag skulle nog kunna mala på ännu mer om allt som har hänt under året. Faktum är att det har hänt en hel del! Men det blir varken intressant för er att läsa eller för mig att skriva. Så vi skiter i det.


Gott nytt år! Må 2012 bli det bästa hittills! (och snälla, ingen undergång i slutet på året, det hade verkligen inte varit till någons fördel!)

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Johodå! Jag köper skivor! Fysiska skivor :)

2012-01-02 @ 17:55:04
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Naaaw du är bäst!!! Stockholm hade varit så mycket bättre om du hade varit här. Men vi får se till att hänga ändå. Förmodligen kommer du tröttna på mig redan nästa helg ;)

2012-01-03 @ 23:52:16
URL: http://Http://gertys.se
Postat av: Anonym

Hihi! Du var också årets person för mig och tänk, imorgon har du varit det i sex månader, eller ja, jag har ju snackat om dig längre än så men du har varit min årets person då:)



Äsch, kommentaren blev inte så fyndigt som jag ville få det till, jag har klurat på det i flera dagar nu men ja, jag tycker om dig ! :)

2012-01-06 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0