Ebay.

Hm, jag har utvecklat en ny dålig vana. Denna vana stavas Ebay och jag är fast. Det är helt sjukt hur mycket fina saker där finns och dom kostar typ inget alls. Känner att jag håller på att bli beroende och att jag snart kommer handla upp hela sortimentet. Får försöka hålla igen, men det går knappt. Skyller det på min käre pojkvän, hade han inte visat detta magnifika under för mig hade jag inte haft detta problem nu ... haha.

Annars är jag tillbaka i Malmö. Sitter i köket och lyssnar på Abba, som jag sjunger med i, och hela familjen håller för öronen. Ändå rätt fint, haha. Imorgon beger sig mamma och pappa till La France och kvar blir jag och "den lille", får se hur vi klarar av detta. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Chris

Det är ju inte för inte som låtar som dessa görs: http://www.youtube.com/watch?v=8j8wPp_bnRA



Ebay är faktiskt himla bra, dock inte när man egentligen behöver plugga,hehe...

2012-01-30 @ 15:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0