Hm ...

Jag har insett att om jag inte skriver något här i bloggen så kommer det inte upp några inlägg för er att läsa där ute. Jag vet inte riktigt varför jag inte bloggar, men tiden springer iväg och jag verkar inte hinna. Har på senare tid levt i en resväska och flygit fram och tillbaka mellan Borås och Malmö och Litauen. Kom tillbaka till Borran i tisdags och imorgon beger jag mig återigen till Malmö. Mams och paps ska till Frankrike på lördag och jag ska vara med Konrad i en vecka. Men jag måste tillbaka till Borås på onsdag för då är det dags för en presentation, ack och ve, jag orkar inte ens tänka på det.

Annars är allt bra. Har återigen varit oerhört frustrerad och arg på vissa situationer. Men tiden i Borås håller snart på att ta slut och då behöver jag inte bry mig mer om det. Jag har typ inget vettigt att lägga till så jag säger hejdå nu. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad har du blivit arg på?? TELL ME! Missar ju alla fashionintriger numera...



Ebay är skoj...Budar du bara, eller köper du faktiskt grejer?? Isf får du ju visa upp i bloggen! Puss. Jag saknar dig. Bara så du vet.

2012-01-30 @ 23:02:10
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0