It's over.

Veckan har varit jobbigt. Det kan ni tro. Har suttit varje dag med massa uppgifter som bara har tagit långt tid, varit omotiverande och skittråkiga. Men nu är det över och jag behöver aldrig mer läsa i Long Tail-boken eller skriva en massa om Annie Leibowitz. För att fira att denna galenskap av uppgifter var över hade vi en fullspäckad helg planerad, och jag måste säga att för en gångs skull har det varit precis så kul som man hade tänkt sig. Oftast så tror man att det ska vara roligt, men i verkligheten blir det inte alls som man har tänkt sig. Så var det som sagt inte den här gången, det var helt underbart!

I fredags pubcrawlade vi. 5 pubar besöktes och det var hur trevligt som helst. På en pub sjöng jag med en man och på en andra hällde jag lite rasberry daiquiri på mig, så jag gick runt och var klibbig. Ytterst trevligt :)

Igår åt vi frukost på Max och sedan shoppade Sofia lite skor. Vi tillberede snittar och begav oss hem till Stella för att fira Nyår 2.0. Det var helt otroligt kul och alla gick verkligen all in för att fira det ordentligt. Stella var helt häpen när klockan slog 12, alla tog på sig jackor och gick ut på balkongen och ropade "Happy New Year", och det verkligen kändes som nyår. Kvällen avslutades hemma hos mig, med Sofia och Fredrik och två nya bekantskaper: Shelley och Filipe. Och en hel massa Eurovision Song Contest-videos som vi tittade på. Ytterst trevligt, detta också :)

Imorse åkte Sofia, det var inte särskilt roligt men vi ska ses i början på mars igen och jag har mest legat i sängen hela dagen och inte gjort något alls. Mitt fiskspel vill inte starta på telefonen och jag måste tvätta håret. Tror jag ska ta tag i saker nu.

Tack till, vem det nu är som sköter sådant, för en fantastisk helg. Må fler sådana komma!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det var verkligen en helg av rang! TACK!!!

2012-01-16 @ 22:18:36
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0