Det händer en del.

Hej mitt namn är Grete och jag hinner aldrig blogga. Föööör jag har börjat jobba! Inget superglammigt eller jättespännande i sin helhet, men det genererar pengar och jag trivs. Jobbar på Byggmästar'n i Skåne och mina uppgifter är att ringa runt till underleverantörer och fråga dom om de räknar på diverse projekt. Som sagt, inte överspännande men bättre än inget. Och väldigt oväntat.

Imorse skrev jag även på mitt nya hyreskontrakt. Från och med den 1 juli är jag stolt ägare till en finfin tvåa i Malmö :) Woupwoup, då blir det party må ni tro.

Annars har jag inte så mycket mer att komma med. Lunchen är över och jag ska fortsätta med mina samtal. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Elin

Om du behöver någon hjälp med flytten får du hojta till :)

2012-06-08 @ 00:38:11
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0