Staring at the ceiling, lying on the floor.

Dag 7 på jobbet. Börjar känna mig hemma här. Folk är roliga och jag har nog inte skrattat så mycket som jag gör nu på länge. Känns bra.

4 dagar kvar till Maldiverna. Har varken bikini eller skor som passar för sådana klimat. Får väl sola naken i Converse eller något. Det är ju inte hela världen liksom, haha. Äsch får försöka hinna det någon dag nu i veckan. Ikväll ska jag träffa en gammal vän och sedan fortsätta bena ut mitt liv. Bra bra bra. Hejdå. Puss.

(Ja, alltså bilden har ingen relevans till inlägget. Men jag ville visa upp den ändå ...)


Kommentarer
Postat av: Chph

Fast sola naken i Converse tycker jag låter som en tråkig idé, fast du slipper iallafall bränna tårna och fötterna ;)

2012-06-13 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0