Allmänt babbel.

Sov inget inatt. Verkligen. Sist jag kollade klockan var hon 5:20, efter det somnade jag lite men drömde mest om InDesign och konstiga grejer. Befinner mig åter i ett sådant moment där jag drömmer helt galna grejer. Den här gången är det dock rätt så realistiska grejer (åtminstone "inatt") och då blir det bara ännu mer förvirrande, höhö.

Kan dock, å andra sidan, konstatera att jag inte har så ont i halsen just nu. Det bara försvann efter duschen? Mycket märkligt. Och jag sitter nu och försöker förbättra kunskaperna i Illustrator, jag ska ju som sagt bli världsbäst på sånt nu. Jaa, jag har mina anledningar.

Imorgon åker jag till Stockholm, längtar så jag dör nästan. Ska äntligen få träffa världens finaste Sofia och hänga med henne i helgen. Innan dess måste jag dock packa (höll på att glömma bort det där) och äta middag. Och spendera en sista kväll med tjejerna innan påsklovet sätter igång ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kommer du ner något till Malmö i påsk då? :)

2012-03-28 @ 20:12:22
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snart snart snart! PUSS

2012-03-28 @ 21:18:28
URL: http://gertys.se
Postat av: Chris

Jag har laddat ner lite böcker och guider nu till Indesign och Illustrator, så slipper du iallafall förhoppningsvis drömma mer om det ;)

2012-03-29 @ 10:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0