Söndag.

Det är söndag och jag är svintrött. Imorgon är det ny vecka och nu ska det vara slutlekt, jag och Sarah måste ta tag i ex-jobbet på riktigt. Och jag måste ta tag i min framtid på riktigt också. Har bestämt mig för att försöka hitta ett jobb eller en praktikplats någonstans och dagen har spenderats med massa funderingar hit och dit.

Helgen har, å andra sidan, spenderats med Christopher och Kiron som kom hit heeeela vägen från Helsingborg. Det var väldigt mysigt och kändes som en sådan sak som jag precis behövde.

Nej nu ska jag städa färdigt min lägenhet och sedan äta rester. Haha, vilket fabulöst liv man lever ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det där med att ta tag i exjobbet och jobbsökande är inte särskilt lockande. Kan inte någon bara skriva min attans uppsats och ge mig ett asbra jobb? :)

2012-03-26 @ 10:47:47
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0