And here we go again ...

Ni vet alla vad som väntar, och ni kommer inte undan! Det är den 5 maj and let the games begin :) 20 dagar kvar till min födelsedag!!! Woupwoup. Dock vet jag, för första gången i mitt liv, inte hur den kommer att firas. Förmodligen med en flytt ner till Malmö, vilket är så långt man kan komma från förra årets kalasandet, som nog var i det allra finaste slaget. Jag menar, jag hade ju tiara på mig och allt :) Men det kan nog bli bra i år också, även om jag kommer behöva flyttstäda och bära massa tunga grejer, haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tänk att det snart är dags att flytta från Boris?!?! Jag tycker inte att det var längesen vi hittade utbildningen den där kväll i din underbara lägenhet i K-town. Teledejt imorgon?? Jag har inga planer förutom bakfylla...HAHA Puss, jag saknar dig.

2012-05-06 @ 01:18:59
URL: http://gertys.se
Postat av: Christopher

Äsch, de tunga grejerna kan du låta mig ta. Bara jag slipper dammsuga!

2012-05-06 @ 04:19:20
Postat av: Soffan

Tycker inte att midnatt är för tidigt?! =/ Var vaken en halvtimme i natt och spelade spel på telefonen så nu är jag toktrött på jobbet haha fyttifasen

2012-05-08 @ 13:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0