Eufori.

Nu har det hänt saker minsann. Jag har blivit äldre. Jag har flyttat ner till Malmö igen. Jag har flyttstädat The Gretchen Mansion. Och jag har nästan dött av eufori när Loreen vann Eurovision Song Contest igår. Så. Jävla. Bra!

Känner inte för att sitta här och skriva om hur fantastisk hon var, eller hur klokrent uppträdandet var. Tänker bara skriva att jag visste att det skulle stå mellan Ryssland och Sverige. Jag föll pladask för Buranovskiye Babushki men efter Loreen's framträdande var det ganska självklart att inte ens 6 otroligt jättesöta tanter skulle ta hem segern. Jag ÄLSKADE det! Och Jedward dansade runt i en fontän, som sagt, jag älskade det, haha. Bästa ESC på läääänge!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0