After wörk!

Jag har tagit mitt förnuft till fånga. I kombination med påhetsningar från nära och kära och en utmaning från Elin är det nu dags - jag ska börja blogga igen!


Befinner mig just nu på after work med Elin och hennes kompisar. Vilket är ett väldigt trevligt avbrott i min annars rätt så trista vardag, som just nu består av en intensivkurs av körkortstagande. Herregud, vad jobbigt det är. Inte undra på att jag har skjutit upp det i alla dessa år. Att ta körkort suger! Det enda som motiverar mig är synen av andra som kör bil, då tänker jag att alla dessa idioter har klarat det, det borde jag också göra. Höhö.


Näsåatt, jag ska återgå till sällskapet. Ska försöka blogga dagligen nu. Om jag inte glömmer bort det givetvis! x



Kommentarer
Postat av: Elin

Mycket bra att du antog utmaningen! Hoppas verkligen att du uppdaterar varje dag nu. Hela alfabetet ska du igenom!

2012-11-07 @ 19:39:32
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0