Babbel.

Inser att nu när jag har lovat att börja blogga igen innebär det att jag dagligen måste komma på något att skriva. Något som helst är intressant och vettigt. Vilket givetvis kommer att bli skitenkelt.


Kan väl konstatera att mycket saker har hänt under mitt lilla blogguppehåll. Eller rättare sagt - allting är som vanligt, men inget är som förr. Att gå in på detaljer är inte min grej, så jag skiter i det, men kan ju bara säga att jag numera är riktig Malmöbo och har ett riktigt jobb. Kan titulera mig som stor tjej. Även om jag på något sätt har lyckats bli ännu fjantigare än vad jag var innan. Och jag håller, som sagt, på att ta körkort. Min körlärare är lite speciell, men jag börjar faktiskt tycka om honom. Även om vi ständigt har en pågående bitch-fight i bilen.


Märker att det här med bloggen kommer ta sin lilla tid, kan ju inte bara dyka in i det hela igen. Kan hända att jag då bara blir för överväldigad och ger upp helt och hållet. Därför sätter vi punkt just nu och börjar fila på morgondagens ämne. Elin’s utmaning går nämligen ut på att jag ska blogga om ett ämne varje dag. Vi får väl se hur det går ... 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Heja dig, oavsett om du skriver babbel eller om livets orättvisor är jag glad att du är tillbaka. Puss!

2012-11-09 @ 08:35:23
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0