Helt hopplös.

Hmm, kanske inte helt hopplös, men någorlunda hopplös. Är jag alltså. På att blogga. Det klickar liksom inte igång ordentligt, fastän jag försöker. Å andra sidan har jag haft annat för mig på sistone. Vet inte vilken planet jag sitter på, eller ens i vilket parallellt universum denna planet befinner sig på. Skyller det på körkortet och alla tankar som kretsar kring det. Höhö

Hur som helst, i snabba drag, ikväll ska jag ha tantträff. Har bjudit in alla mina vänninor i åldrarna 40-50 och ikväll ska vi äta tapas och umgås. Daniela, min nyaste kompis, tycker att det verkar väldigt konstigt att jag bjuder in "gamla tanter" på middag. Och det kanske det är. Men jag gillar mina "tanter", och jag ser fram emot kvällen. 

Hade annars min sista inbokade körlektion idag. Och imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Ledarskapsutbildning i Helsingborg. Mycket spännande och roligt. Och den här helgen är det Kalmar som gäller. Inhandlade allt som behövs idag, fööör på lördag är det ju nämligen mem-fest :)

Hujeda mig, nu måste jag börja göra i ordning allting.

Hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0