Intensivt.

Missade att blogga igår. Var sååå trött när jag kom hem från ledarskapsutbildningen att jag glömde bort allt. Däckade sedan headfirst ner i sängen och sov. Till 5 imorse då det var dags att hoppa upp ur sängen och bege sig igen. Den här gången för att presentera ett projekt som inte var det minsta verklighetstroget men ändå skulle tas seriöst. Det gick faktiskt väldigt bra, med tanke på att ingen av oss hann träna på det som skulle sägas. Fick beröm för min presentationsteknik (det tackar vi Borås för, där man skulle presentera saker stup i kvarten) och det kändes som om vi producerade ett någorlunda bra jobb.
 
Annars så känns mitt liv rätt så intensivt på sistone. Vet inte riktigt varför, men det känns som om allt går i 120 km/h och jag har en hel hög med saker att ta itu med, men jag gör inget, för jag hinner inte med. 
 
Skulle egentligen åkt till Kalmar idag. Känner på mig att jag förmodligen hade hunnit fixa det om jag ansträngde mig, alltså hunnit hem i tid från Helsingborg och packat och begett mig till tåget och åkt dit. Men jag tar det imorgon istället. Blir väl också rätt så intensivt, åka upp, på med nunnedräkten, festa, sova och sedan åka hem igen. Men det får bli morgondagens problem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0