Jösses!

Har, av en mycket speciell anledning, fått gå tillbaka i bloggen och läsa igenom alla mina inlägg. Och mitt i allt råkade jag "stumble across" en mycket märklig grej ... den 18 april skrev jag att jag och Sarah satt och fascinerades över män i röda bygghjälmar och att det var mycket mer intressant, och roligt, än att skriva vårt examensarbete. Jag måste verkligen ha fastnat för det där med röda hjälmar, för idag jobbar jag i byggbranschen och det händer ibland att jag själv springer runt i en röd hjälm. Lite kul att tänka på sådär i efterhand, nästan lite som om livet gav mig en spoiler på det som skulle hända några månader senare. Eller så bara fjantar jag mig och ser kopplingar som egentligen inte finns. Hur som helst - JÖSSES! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia Holmström

Det var säkert inget undantag! Du har fått mig att tro på allt hokus och pokus! ;)

2012-11-20 @ 11:13:35
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0