Yes, we're back!

Jag är tillbaka. Min Macbook är tillbaka. Och allt är frid och fröjd.
Jag har haft två ganska hektiska veckor i Litauen. Känns bra att det fortfarande är två veckor kvar av "sommarlovet" för det behövs verkligen efter en sådan "semester". Inte nog med allt vi var tvungna att göra, hjälpa mormor och morfar med potatisåkern, fixa min farfars gravplats, besöka alla 20.000 släktingar och vänner, fixa lite finansiella grejer och bla bla bla, så har det varit stekande varmt. Cirka 32 grader varmt varje dag och spöregn, blixt och åska på nätterna, alltså sådana stormar att till och med kor och grisar flög kors och tvärs i Litauen. Dagarna var så långa att när man äntligen kunde lägga sig på kvällen kunde man inte tro att det som hände på morgonen hade hänt samma dag, och så var det varje dag.

Och sedan råkade jag sätta mig på min externa hårdisk. Den dog. Jag fattar inte hur jag alltid lyckas. (Anna, jag vill inte höra några kommentarer!)

Som sagt, det har varit mycket, det har vari kul och det är trevligt att vara tillbaka.

Nu ska jag ner till tvättstugan och hämta hem tvätt. Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Ännsi

Omfg... alla bilder? är dom borta? ............

2010-08-16 @ 17:07:31
Postat av: Grete

Näää.

2010-08-17 @ 13:04:40
URL: http://gretchomania.blogg.se/
Postat av: I.

du är tillbaka, men du är borta - det verkar som att datorn är till bruten;) är du ok?

2010-08-19 @ 08:11:12
Postat av: Elin

Härligt att du är tillbaka! Ser fram emot många blogginlägg ;)

2010-08-19 @ 22:05:59
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0